Projektowanie aplikacji mobilnych
- Napisane przez Super User
- Dział: Projekty
- Czytany 2520 razy
- wielkość czcionki Zmniejsz czcionkę Powiększ czcionkę
- Wydrukuj
KOŁO INFORMATYCZNE - Programowanie aplikacji mobilnych
Koło jest prowadzone przez Andrzeja Niczyporuka, informatyka z wieloletnim stażem pracy w dostarczaniu rozwiązań informatycznych, w tym w przygotowaniu i wdrożenie aplikacji Mobilnego Listonosza w Poczcie Polskiej.
Zajęcia są prowadzone w formie spotkań w klasie informatycznej oraz w formie telekonferencji. Celem zajęć jest przekazanie informacji o tworzeniu aplikacji mobilnych jak również pomoc w przygotowaniu uczniów do Stypendium Prezydenta Białegostoku za Innowacyjną Myśl Techniczną. Zajęcia swoim zakresem obejmują omówienia umiejętności i etapy jakie są do przejścia w celu zbudowania aplikacji mobilnych. Dodatkowo zajęcia przygotowują do zgłoszenia do Stypendium Prezydenta Białegostoku za Innowacyjną Myśl Techniczną.
Na zajęciach omawiane jest:
W roku szkolnym 2017-2018 przygotowane zostały 4 projekty na Androida:
W roku szkolnym 2018-2019 prowadzone są 2 projekty w Unity3d:
Więcej szczegółów na https://vraz.pl
Koło jest prowadzone przez Andrzeja Niczyporuka, informatyka z wieloletnim stażem pracy w dostarczaniu rozwiązań informatycznych, w tym w przygotowaniu i wdrożenie aplikacji Mobilnego Listonosza w Poczcie Polskiej.
Zajęcia są prowadzone w formie spotkań w klasie informatycznej oraz w formie telekonferencji. Celem zajęć jest przekazanie informacji o tworzeniu aplikacji mobilnych jak również pomoc w przygotowaniu uczniów do Stypendium Prezydenta Białegostoku za Innowacyjną Myśl Techniczną. Zajęcia swoim zakresem obejmują omówienia umiejętności i etapy jakie są do przejścia w celu zbudowania aplikacji mobilnych. Dodatkowo zajęcia przygotowują do zgłoszenia do Stypendium Prezydenta Białegostoku za Innowacyjną Myśl Techniczną.
Na zajęciach omawiane jest:
- Umiejętności potrzebne do tworzenia aplikacji mobilnych
- Zbieranie wymagań i analiza wymagań
- Projektowanie/Prototypowanie rozwiązań mobilnych
- Implementacja w Android Studio lub Unity3d
- Testowanie
- Przygotowanie wniosku o Innowacyjną Myśl Techniczną.
W roku szkolnym 2017-2018 przygotowane zostały 4 projekty na Androida:
W roku szkolnym 2018-2019 prowadzone są 2 projekty w Unity3d:
Więcej szczegółów na https://vraz.pl